Soha többé hátfájás, derékfájás, isiász és lumbágó!
Hat videó hat gerinctorna gyakorlatról, hogy megszerezhesd a szép tartást és a fájdalommentes gerincet.
Kattints ide, és kezdd el végezni most!

Gerinctorna gyakorlatok 6×1 percben

Ezt a gerinctorna gyakorlatok videósorozatot eredetileg a 9. Decathlon FittAréna kapcsán készítettük. A hat gerinctorna videó hat gerinctorna gyakorlatot mutat be, melyet egyenként és külön-külön is elvégezhetsz.

A gerinctorna gyakorlatok célja, hogy felfrissítsd, megerősítsd a gerincedet, és megszabadulj a hátfájásodtól. Ha nincs időd, ezeket a gerinctorna gyakorlatokat akár az irodában is elvégezheted, mindössze pár percet vesz igénybe.

 

Gerinctorna gyakorlatok – 6×1 perc gerinctorna – 1. rész

Az első a gerinctorna gyakorlatok közül egy álló nyújtózást mutat be. Ez a gerinctorna gyakorlat az alapja sok haladó gerinctorna gyakorlatnak. Kövesd a videó utasításait, és folyamatosan nyújtózz legalább fél percig.

 

 

Gerinctorna gyakorlatok – 6×1 perc gerinctorna – 2. rész

A második a gerinctorna gyakorlatok közül egy álló csavarodás, melynek alapja az első gerinctorna gyakorlat. A kiegyenlített csavarodás helyrehozza a hát aszimmetriáját, melyet például az egyoldali egérkezelés miatt. Ez a gerinctorna gyakorlat különösen ajánlott aszimmetrikus foglalkozást végzőknek, például fogorvosok, kozmetikusok, fodrászok stb. Ajánljuk továbbá gerincferdülés (scoliosis) esetén is. Végezd oldalanként legalább fél percig.

 

 

Gerinctorna gyakorlatok – 6×1 perc gerinctorna – 3. rész

A harmadik a gerinctorna gyakorlatok közül egy álló oldalra hajlás, melynek alapja szintén az első gerinctorna gyakorlat, ahol a nyújtózást tanulhatod meg. Erre épül az oldalra hajlás. Oldalra hajlást nem szoktunk végezni, ezért ez egy különösen értékes gyakorlat. Ez a gerinctorna gyakorlat szintén ajánlott aszimmetrikus foglalkozást végzőknek, például fogorvosok, kozmetikusok, fodrászok stb. Ajánljuk továbbá gerincferdülés (scoliosis) esetén is. Végezd oldalanként legalább fél percig.

 

 

Gerinctorna gyakorlatok – 6×1 perc gerinctorna – 4. rész

Apám évek óta alig tudott fölkelni a székből, ha sokat ült. Javaslatomra elkezdte az alábbi gerincnyújtó gyakorlatot végezni, és azóta már könnyedén pattan fel a székről. Végezd Te is, és szerezd meg az erős, hajlékony és fiatal gerincet.

 

 

Gerinctorna gyakorlatok – 6×1 perc gerinctorna – 5. rész

Az ötödik gerinctorna gyakorlat ellazítja a derekat. Derékfájás és keresztcsont-csípőcsonti fájás esetén jó megoldás. Csípőízületi, combtövi fájdalomra is kiváló gerinctorna gyakorlat, meggyógyítja az érzékeny csípőt.

 

 

Gerinctorna gyakorlatok – 6×1 perc gerinctorna – 6. rész

A hatodik gerinctorna gyakorlat hasonló az elsőhöz. A fekvő helyzet azonban még erősebb nyújtást tesz lehetővé a derekadban és a háti gerincszakaszban. Ez a gerinctorna gyakorlat képes javítani a gerincferdülést (scoliosis) és a porckorongsérvet is.

 

 

Jó gyakorlást a hat gerinctorna gyakorlathoz!

Iratkozz fel a hírlevélre, hogy el tudjuk küldeni a legújabb gerinctorna gyakorlatokat is!





X

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás