Ők már megkapták a tiszteletpólójukat – Neked mikor adhatom oda?

Ők már megkapták a tiszteletpólójukat – Neked mikor adhatom oda?

Te is érzed, hogy egy értékvesztett világban élsz.
Rabolják az idődet, mert váratnak, hülyének néznek, fellöknek az utcán, kiszipolyoznak a munkahelyeden, és néha a párkapcsolatodban is olyan dolgok történnek Veled, amit legszívesebben csak filmen látnál.
Nem úgy bánnak Veled, ahogy szeretnéd, és mindezt következmények nélkül teszik.
Mert nem tisztelnek.

Ezen szeretnék változtatni, természetesen példával.

tovább olvasom…

Egyperces gerincbarát nyújtó gyakorlat a hajlékony combhajlítóidért, és állva tudsz majd cipőt kötni

Egyperces gerincbarát nyújtó gyakorlat a hajlékony combhajlítóidért, és állva tudsz majd cipőt kötni

Azt már tudod, hogy amikor előre hajolsz – mondjuk cipőt kötni nyújtott térddel -, nyúlnak a combhajlítóid.

Ez a nyújtás azonban nem mindig jó, ha fáj a derekad.
(Ez nem azt jelenti, hogy derékfájást okoz az előre hajlás, hanem azt, hogy fájós deréknak nem mindig tesz jót az előre hajlás.)

Ez a nyújtó gyakorlat úgy teszi rugalmassá a combhajlítódat, hogy közben a derekad teljes biztonságban van.
Ráadásul a tengelyirányú nyújtóztatással meg tudod szüntetni a derékfájás bizonyos fajtáját is.

Sajátítsd el ezt a derékbarát nyújtást képpel itt:

tovább olvasom…

A testedzés segíti vagy gyengíti a (koronavírus)fertőzésekkel szembeni védekezőképességedet?

A testedzés segíti vagy gyengíti a (koronavírus)fertőzésekkel szembeni védekezőképességedet?

A COVID-19 járvány kialakulásával ez a kérdés különösen napirendre került, és a legújabb kutatásoknak köszönhetően meg is válaszolható.
A tudomány jelenlegi állása szerint a fittség erősíti az immunrendszert, és akár egy egyszeri edzés képes megsokszorozni és hatékonyabbá tenni a kórokozókkal szembeni védekezőképességedet.

tovább olvasom…

Egyperces nyújtó gyakorlat a hajlékony csípőhorpasz- és lábszárizomért

Egyperces nyújtó gyakorlat a hajlékony csípőhorpasz- és lábszárizomért

Ezzel az egyperces nyújtógyakorlattal hajlékonnyá teszed a csípőhorpasz- és a kétfejű lábszárizmodat (a köznyelv vádlinak hívja).

A rugalmas csípőhorpasz a fájdalommentes derekad egyik kulcsa.

A kétfejű lábszárizmodat pedig azért fontos alaposan megnyújtanod, hogy az ugróízületed mozgékony legyen, és ezáltal elkerüld a sántikálást is okozó térdfájást.

Ráadásul még a sarkad se fog fájni reggelenként (a merev lábszárizom sarokfájást okoz).

Kezdd el ma: csak egy perc az elvégzése. Leírást és fényképet itt találsz.

tovább olvasom…

Kónya Ádám olimpikon megosztja Veled futótippjeit

Kónya Ádám olimpikon megosztja Veled futótippjeit

Kónya Ádám élsportoló, a 2018-as év sífutó olimpikonja. Futónak készült, felkészülésében ma is jelentős szerepet tölt be a futás. A profi élsportoló megosztja Veled futótippjeit.

Ádám keresztedzéseihez a funkcionális jógát is használja, és elnehezülő lábait a nyújtás után könnyebbnek érzi. Azt is megtudod, milyen az az edzés, amitől még egy olimpikon se kap levegőt 3 perc után.
Fény derül Ádám csajozási szokásaira, és megmutatja olimpiai telefonját is.

tovább olvasom…

Itt iratkozz fel új cikkekért





Kategóriák

“Kedves Ákos!
Nekem egy hosszú és fájdalmas közel egy év után nyújtottak és nyújtanak segítséget a gyakorlataid.
Nagyon köszönöm.”
Tünde

“Kedves Ákos!

Elkezdtem a 9. gyakorlatból álló funkcionális jógát/gerinctorna gyakorlatokat.
Csodálatos!
Ma először nem voltak hosszú idő óta fájdalmaim.
Köszönet érte.”

Héra Ágnes

“Megtaláltam a funkcionális jóga gyakorlatokat.
Ez nagyon jó…
Fájt a hátam, kipróbáltam.

Már csak fájt”

Török Zoltán

“Szeretném hálásan megköszönni a gerinctorna és funkcionális jóga videótokat, ami a Youtube-on van.
Nagyon fájt a derekam, nem tudtam hajolni, illetve tudtam, csak nem tudtam kiegyenesedni.
Elkezdtem csinálni a gerinctorna gyakorlatokat, és már az első alkalom után jobb volt, és néhány nap után teljesen rendbe jött.

Köszönöm a segítségetek, Legyetek áldottak!”

Kiss Tamás László

“Varga Attila vagyok Békéscsabáról.
Használom az oldalon található gyakorlatokat és a tapasztalataimat szeretném veletek megosztani.

Derékfájós voltam, szerencsére elmúlt.
A visszereim is fájtak, de az is elmúlt nektek köszönhetem.

Köszönöm.”

Varga Attila

Ők már megkapták a tiszteletpólójukat – Neked mikor adhatom oda?

Ők már megkapták a tiszteletpólójukat – Neked mikor adhatom oda?

Te is érzed, hogy egy értékvesztett világban élsz.
Rabolják az idődet, mert váratnak, hülyének néznek, fellöknek az utcán, kiszipolyoznak a munkahelyeden, és néha a párkapcsolatodban is olyan dolgok történnek Veled, amit legszívesebben csak filmen látnál.
Nem úgy bánnak Veled, ahogy szeretnéd, és mindezt következmények nélkül teszik.
Mert nem tisztelnek.

Ezen szeretnék változtatni, természetesen példával.

tovább olvasom…

Egyperces gerincbarát nyújtó gyakorlat a hajlékony combhajlítóidért, és állva tudsz majd cipőt kötni

Egyperces gerincbarát nyújtó gyakorlat a hajlékony combhajlítóidért, és állva tudsz majd cipőt kötni

Azt már tudod, hogy amikor előre hajolsz – mondjuk cipőt kötni nyújtott térddel -, nyúlnak a combhajlítóid.

Ez a nyújtás azonban nem mindig jó, ha fáj a derekad.
(Ez nem azt jelenti, hogy derékfájást okoz az előre hajlás, hanem azt, hogy fájós deréknak nem mindig tesz jót az előre hajlás.)

Ez a nyújtó gyakorlat úgy teszi rugalmassá a combhajlítódat, hogy közben a derekad teljes biztonságban van.
Ráadásul a tengelyirányú nyújtóztatással meg tudod szüntetni a derékfájás bizonyos fajtáját is.

Sajátítsd el ezt a derékbarát nyújtást képpel itt:

tovább olvasom…

A testedzés segíti vagy gyengíti a (koronavírus)fertőzésekkel szembeni védekezőképességedet?

A testedzés segíti vagy gyengíti a (koronavírus)fertőzésekkel szembeni védekezőképességedet?

A COVID-19 járvány kialakulásával ez a kérdés különösen napirendre került, és a legújabb kutatásoknak köszönhetően meg is válaszolható.
A tudomány jelenlegi állása szerint a fittség erősíti az immunrendszert, és akár egy egyszeri edzés képes megsokszorozni és hatékonyabbá tenni a kórokozókkal szembeni védekezőképességedet.

tovább olvasom…

Egyperces nyújtó gyakorlat a hajlékony csípőhorpasz- és lábszárizomért

Egyperces nyújtó gyakorlat a hajlékony csípőhorpasz- és lábszárizomért

Ezzel az egyperces nyújtógyakorlattal hajlékonnyá teszed a csípőhorpasz- és a kétfejű lábszárizmodat (a köznyelv vádlinak hívja).

A rugalmas csípőhorpasz a fájdalommentes derekad egyik kulcsa.

A kétfejű lábszárizmodat pedig azért fontos alaposan megnyújtanod, hogy az ugróízületed mozgékony legyen, és ezáltal elkerüld a sántikálást is okozó térdfájást.

Ráadásul még a sarkad se fog fájni reggelenként (a merev lábszárizom sarokfájást okoz).

Kezdd el ma: csak egy perc az elvégzése. Leírást és fényképet itt találsz.

tovább olvasom…

Kónya Ádám olimpikon megosztja Veled futótippjeit

Kónya Ádám olimpikon megosztja Veled futótippjeit

Kónya Ádám élsportoló, a 2018-as év sífutó olimpikonja. Futónak készült, felkészülésében ma is jelentős szerepet tölt be a futás. A profi élsportoló megosztja Veled futótippjeit.

Ádám keresztedzéseihez a funkcionális jógát is használja, és elnehezülő lábait a nyújtás után könnyebbnek érzi. Azt is megtudod, milyen az az edzés, amitől még egy olimpikon se kap levegőt 3 perc után.
Fény derül Ádám csajozási szokásaira, és megmutatja olimpiai telefonját is.

tovább olvasom…

X

<font color="#ffffff">A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni.</font> További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás